De eerste klantendag van adviesbureau Info-Care

“We hadden het nog nooit gedaan, dus we deden het gewoon.” 

Afgelopen oktober hadden we een heuse primeur bij Koetshuis de Haar! Info-Care organiseerde voor het eerst een klant-event. Bij ons. Aanleiding was de ingebruikname van de nieuwe versie van hun online tool AMINCHI. Organisator Hedwig van der Laan en haar collega’s werkten samen met ons toe naar deze spannende dag. Inmiddels kijkt Hedwig er met een tevreden gevoel op terug.

“Via deze weg willen wij het team dat ons zo geweldig heeft geholpen met onze klantendag heel hartelijk bedanken.”, schrijft Hedwig ons in de week na het evenement.

Wat ons opvalt in haar mailtje, is dat zij onze collega’s én de gidsen van Kasteel de Haar bij naam noemt en afzonderlijk bedankt.

Dit geeft perfect de persoonlijke samenwerking weer die wij met Info-Care hadden voorafgaand aan en tijdens de klantenbijeenkomst.

Hedwig van der Laan

Nieuwe release online tool

Een kleine twee maanden later, op een mistige donderdagochtend, zit Hedwig aan de koffie in ons Museumcafé. Vol enthousiasme blikt ze terug op die 11e oktober. Desgevraagd vertelt ze honderduit. “Info-Care geeft advies en biedt IT oplossingen wanneer chemie en wetgeving bij elkaar komen. Maar we zijn bovenal praktisch ingesteld. Zo bieden we onze klanten de online tool AMINCHI, waarmee zij zelf kunnen voldoen aan de wetgeving door vereiste documenten te maken en beheren.”

Bij de lancering van de nieuwe versie van hun online tool besloot het team van Info-Care klanten uit te nodigen naar Kasteel de Haar te komen, om ze persoonlijk te informeren over de nieuwe functionaliteiten en verbeteringen.

Het programma van de klantendag

  • Ontvangst met koffie en thee
  • AMINCHI-presentatie deel 1
  • Rondleiding Kasteel de Haar
  • AMINCHI-presentatie deel 2
  • Netwerkborrel

Hedwig: “We hadden al wel op een aantal (internationale) beurzen gestaan, maar onze eigen klantendag organiseren was een heel nieuwe uitdaging.”

Persoonlijke benadering

Juist het leggen en onderhouden van persoonlijke contacten blijkt de grote kracht te zijn van Info-Care. Hedwig: “Zo’n 20 jaar geleden richtte John van Wegen het bedrijf op. Ons team bestaat nu uit zeven personen, John inbegrepen. Als je ons belt, kun je ieder van ons aan de telefoon krijgen. Onze klanten hebben allemaal een vaste contactpersoon, maar als die afwezig is, helpt een andere collega je net zo goed. We hebben veel contact met de gebruikers van AMINCHI, maar we ontmoeten ze niet vaak. Tijdens de klantendag waren al mijn collega’s aanwezig. Het was zo leuk en waardevol om de klanten in levenden lijve te zien en spreken.”

Hedwig van der Laan:
“De medewerkers van Koetshuis de Haar hebben ons goed geholpen. Vanuit hun ervaring wisten ze overal een oplossing voor en de hapjes en drankjes waren prima verzorgd.”

Locatiekeuze

We zijn natuurlijk benieuwd waarom Hedwig onze locatie uitkoos voor de primeur van de klantendag. “De keuze voor Koetshuis de Haar was gauw gemaakt. Het is prachtig gelegen bij het imposante Kasteel de Haar, maar op het Stalplein hangt tegelijkertijd een intieme sfeer. De ideale omgeving om onze klanten te ontvangen. Natuurlijk mocht een rondleiding door het kasteel niet ontbreken; als je op zo’n bijzondere plek bent, wil je die ook aan je gasten laten zien!”

Plezierige samenwerking en ondersteuning

De medewerkers van Info-Care en Koetshuis de Haar trokken met elkaar op als één team. “De mensen van Koetshuis de Haar hebben ons enorm goed ondersteund. Vanuit hun ervaring wisten ze overal een oplossing voor. Zo wilden wij voor de presentatie graag twee projectieschermen in de Grote Laverie, waar één vast scherm hangt. Binnen no time stond er een tweede scherm naast. Ook de hapjes en drankjes waren prima verzorgd, alles stond voor ons klaar. Mochten wij in de toekomst weer een zakelijke bijeenkomst organiseren, dan komen wij graag nog eens terug op De Haar.”

“Een extra scherm voor de presentatie van directeur John van Wegen was zo geregeld.”

Nieuwsgierig naar Info-Care?

Kijk dan eens op de website van het bedrijf of bezoek de stand van Info-Care op InCosmetics Global 2020 in Barcelona.

Zelf een zakelijk event organiseren bij Koetshuis de Haar?

Neem contact op met onze collega’s van Sales & Reserveringen, zij helpen u graag! Of vraag direct een vrijblijvende offerte aan.